×

×

Zapisz się do Newslettera

Wycieczka Trzecioklasistów do Krakowa

11 czerwca wyruszyliśmy wczesna porą na całodniową wycieczkę do miasta królów Polski – Krakowa. Zwiedzanie tego pięknego miasta rozpoczęliśmy od Wawelu. Najpierw zaobserwowaliśmy jak legendarny smok zionie ogniem. Następnie obejrzeliśmy dziedziniec oraz zwiedziliśmy Katedrę Wawelską. Mieliśmy też okazję posłuchać Hejnału Mariackiego w wykonaniu wojskowej orkiestry dętej. Po przerwie na śniadanie wyruszyliśmy w kierunku krakowskiego rynku. Tam zwiedziliśmy Sukiennice, Kościół Mariacki, bramę floriańską oraz słynne pomniki. Bardzo podobały nam się pięknie ubrane konie, które co chwilę mijały nas, wożąc dorożkami turystów. Troszkę zmęczeni udaliśmy się na obiad. Musieliśmy nabrać sił, aby móc świetnie się bawić w sali zabaw. Sala zabaw baaardzo nam się podobała! Można było skakać, fikać, grać, zjeżdżać, wspinać się i co komu się tylko zamarzy! Pełni wspaniałych wrażeń wróciliśmy do domu. Długo nie zapomnimy tej wycieczki!