×

×

Zapisz się do Newslettera

Zielona Szkoła w Bukowinie Tatrzańskiej

W dniu piątego czerwca 2017roku wyjechaliśmy na Zieloną Szkołę do Bukowiny Tatrzańskiej. Po zakwaterowaniu się w naszym pensjonacie wyszliśmy na spacer do centrum.

W drugim dniu naszej wycieczki zwiedzaliśmy Zakopane. Odwiedziliśmy Krupówki, cmentarz i kościół na Pęksowym Brzysku, skocznię narciarską Wielką Krokiew. Po powrocie czekała na nas pyszna kolacja,  po której odbyła się dyskoteka. Wszyscy bawili się świetnie.

Podczas trzeciego dnia naszego pobytu w Bukowinie pojechaliśmy do Term Chochołowskich,  w których czekało na nas wiele ciekawych atrakcji. Gorące baseny solankowe, rozmaite zjeżdżalnie, dwa baseny pływackie, sauny oraz wiele, wiele ciekawych atrakcji. Po powrocie z term czekało na nas rozpalone ognisko. Wszyscy byli tak głodni, że kiełbaski były zjedzone w dwie minuty.

Czwartego dnia naszej wycieczki czekało na nas Morskie Oko. Wyruszyliśmy z samego rana. Szliśmy z przewodnikiem Krzysztofem Babiczem. Doszliśmy bardzo szybko i zjedliśmy smaczne jedzonko w schronisku,  po czym wróciliśmy do pensjonatu. Wszyscy zjedli kolacje i szybko poszli spać.

Ostatniego dnia wycieczki po spakowaniu się i zjedzeniu śniadania wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Po drodze zajechaliśmy do Wadowic. Zwiedziliśmy tam kościół parafialny, rynek oraz spróbowaliśmy kremówek papieskich. Przy okazji zobaczyliśmy zawody strażackie odbywające się co roku w Wadowicach. I dalej ruszyliśmy w drogę. Zatrzymywaliśmy się już tylko w McDonaldzie w Gliwicach i już pod ,,Blaszakiem” w Otmęcie.

Wycieczka podobała się wszystkim, nikomu nic się nie stało i liczymy na tak wspaniałą wycieczkę w przyszłym roku.:]