×

×

Zapisz się do Newslettera

Wycieczka do Kołobrzegu klasy III b gimnazjum

22 maja 2017 r. wczesnym rankiem udaliśmy się pociągiem do Kołobrzegu. Podróż była wygodna, ponieważ każdy miał miejsce siedzące we wcześniej zarezerwowanych przedziałach. Bez przesiadek i spóźnień przyjechaliśmy po godzinie 15. Pobyt mieliśmy zagwarantowany w wygodnym i nowoczesnym pensjonacie w willowej dzielnicy Kołobrzegu. Może było trochę daleko do centrum miasta i codziennie pokonywaliśmy kilka kilometrów, ale robiliśmy to z przyjemnością rozkoszując się wspaniałą słoneczną pogodą. Tylko w środę zaskoczyła nas ulewa, ale teraz z perspektywy czasu uznajemy to za przyjemny zimny morski prysznic. Czas upłynął nam bardzo przyjemnie na wycieczkach po plaży i  po mieście. Zwiedziliśmy Stare Miasto, nowoczesne dzielnice uzdrowiskowe, park zdrojowy, port rybacki, promenadę, molo. Mieliśmy też okazję zwiedzić oceanarium i zobaczyć panoramę miasta z 12 piętra kawiarni w jednym z hoteli. Ponadto zażywaliśmy kąpieli morskich codziennie, ale tylko stóp, natomiast całe ciało zanurzyliśmy w jednym z kołobrzeskich basenów, taplając się w ciepłej wodzie 2 godziny. Jedzenie było domowe i każdy jadł to, co mu podpowiadał żołądek. Mieliśmy okazję zobaczyć w porcie manewry straży granicznych państw UE. Wróciliśmy do Krapkowic 26 maja 2017 r. również pociągiem. Tego dnia musieliśmy wstać o 4 rano, żeby zdążyć na pociąg po 5. Mimo tych niedogodności czasowych podróż pociągiem okazała się przyjemna.
Będziemy mile wspominać wspólnie spędzony czas.