×

×

Zapisz się do Newslettera

WYCIECZKA DO POKRZYWNEJ

W dniach 16 – 17 maja 2017 r. klasa 2d przebywała na wycieczce w Pokrzywnej -  centrum turystycznym Gór Opawskich. Zakwaterowani byliśmy w pokojach hotelu „Chrobry”. Cały wtorkowy dzień spędziliśmy w zaginionym miasteczku Rosenau. Przewodnik zapoznał nas z historią wydobywania złota na tych terenach i legendami z tym związanymi oraz zabrał nas na przejażdżkę ciuchcią. Korzystaliśmy z różnych atrakcji tego miejsca np. Parku Żywiołów, Ogrodu Wody, Zamku z pokojami zabaw dla najmłodszych, parku linowego, karuzeli oraz oglądaliśmy projekcję filmów w kinie 7D. Wieczorem, po kolacji mieliśmy dyskotekę. Następnego dnia po śniadaniu wybraliśmy się na kilkugodzinny spacer do hodowli jeleni w Moszczance. Jest to rodzinna zagroda pani poseł RP – Katarzyny Czochary. Dzieci karmiły oswojone jelenie. Na trasie podziwialiśmy piękne widoki, polany, doliny górskich potoków, wspaniałe lasy. Pogoda była wspaniała, w sam raz na wędrówkę. Wspólne spędzenie dwóch dni z noclegiem na pewno pogłębiło integrację klasy.